تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

حامدی‌فر در خطر از دست دادن دربی| ۷ دو کارته درترکیب استقلال

  • کد خبر: ۱۹۸۱۱۹
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
حامدی‌فر در خطر از دست دادن دربی| ۷ دو کارته درترکیب استقلال
امید حامدی‌فر، هافبک میانی استقلال تنها بازیکنی است که اگر مقابل فولاد کارت زرد بگیرد، بازی در دربی را از دست خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  با اینکه زمان برگزاری دربی به تعویق افتاده و این تصمیم می‌توانست منجر به محرومیت برخی بازیکنان از حضور دردربی شود، اما با اینکه قرار است این بازی بعد از برگزاری ۱۱ بازی استقلال در لیگ برتر برگزار شود و عملا از هفته پنجم به هفته دوازدهم موکول شده، اما فقط یک بازیکن استقلال در خطر از دست دادن دربی قرار دارد و دیگر بازیکنان می‌توانند با خیال راحت در بازی قبل از دربی مقابل فولاد قرار بگیرند.

در حال حاضر مرادمند، جلالی، چشمی، حسینی، سهرابیان، رمضانی و مهدی‌پور هفت بازیکنی هستند که دو‌کارته محسوب می‌شوند و عملا خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند و می‌توانند دردربی به مصاف پرسپولیس بروند.


البته گرفتن کارت قرمز در بازی با فولاد خوزستان بحث دیگری است و بازیکنان استقلال باید هوش و حواس خود را جمع کنند تا در این بازی کارت قرمز نگیرند وگرنه از جانب دریافت کارت زرد خطری دوکارته‌ها را تهدید نخواهد کرد.

تنها بازیکنی باید در بازی با فولاد خوزستان دست به عصا حرکت کند، امید حامدی فر است که اکنون سه کارته است و اگر مقابل فولاد کارت زرد بگیرد به دربی نخواهد رسید. حامدی‌فر که به تازگی به ترکیب اصلی استقلال رسیده، اما هرگز دوست ندارد چنین سرنوشتی دچارش شود وتردیدی نیست او با احتیاط زیاد مقابل فولاد بازی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->